zaterdag 2 november 2013

Een eigen logostempel maken

Ik vond dat het tijd was om 
een eigen logo te hebben. 
Omdat ik nergens een stempel vond die
bij HAAKdOtje paste (bv. een bolletje wol ofzo),
ging ik dan uiteindelijk op zoek 
hoe ik zelf mijn stempel kon maken. 
Je kan vele tutorials 
hieromtrent vinden op internet.
Eén gouden tip voor mensen 
die dit ook zouden willen proberen: 
gebruik NOOIT linolium!!! 
Verpruts er je tijd niet aan zoals ik heb gedaan, 
linolium is veel te hard om goed mee te kunnen werken. 
Ik gebruikte een gewone gom: 
deze is heel zacht en daardoor goed bewerkbaar. 
Daarnaast heb je ook nog 
een paar goed snijdende 'gutsen' nodig. 
Dit zijn kleine mesjes (zie foto) 
om het overtollige gom te kunnen wegsnijden. 
Je kan ze vinden in bijna iedere hobbywinkel.



Dit is mijn logo geworden: 



Liefs, 
Annelies.

1 opmerking:

  1. Erg leuk! En goed gelukt. Dat zie ik mezelf ook wel eens maken. Hoewel ik maar heel soms een stempel nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen