maandag 13 juli 2015

Katjes en appeltjes...

Ik sta altijd te kijken naar die grote groene (en rode) appels
die je in tuincentra kan kopen als decoratie.
Ik vind die echt super!

Nu dacht ik bij mezelf,
waarom niet eens zelf zo een grote appel gaan maken?
En gemaakt van wol, is ie nog onbreekbaar ook!
Erg handig als je een ietwat ondeugende kat hebt
die op elke kast kruipt
als je haar even niet in het oog houdt
(zoals onze eigen kleine Mila <3)
of voor als je kinderen hebt... ^^





(Geloof me, ze is niet altijd zo onschuldig
zoals ze er hier uit ziet... :)



Liefs,
Annelies.

4 opmerkingen:

  1. Lijkt me heel leuk, zo'n gehaakte eye catcher.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige groene appel. Leuk dat je hem van jouw naamknoop hebt voorzien.
    De poes ziet er echt lief uit zo slapende. Maar ja, gelukkig is de poes af en toe ook speels en ondeugend, anders werd het wel erg saai.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan van die appel, en oooohh wat heb je een snoezige kat!
    ps: Als je graag boeken leest, moet je 'Warrior Cats' eens proberen, daarin komt een kat zoals die van jou en wordt daar Grijsstreep genoemd :-)

    BeantwoordenVerwijderen