zaterdag 6 februari 2016

Bloempje?!?

Hallo allemaal!
Ik merkte deze week iets vreemds op... in onze tuin:
er bloeide reeds een eerste bloempje!?!
De start van de lente???
Waar is de winter???
Is de natuur gewoon helemaal in de war?

Anyway,
één ding staat vast:
ik kan bijna niet wachten om opnieuw
in het zonnetje te gaan haken in onze tuin!
Puur genieten, lekker warm,
en veel vitamientjes D opnemen!

Dus maakte ik de voorbije week alvast
een lief lente-beestje om de natuur
een handje te helpen...
Kikker zit immers even ongeduldig als ik
te wachten op prachtig lente-weertje
en op zijn eerste stapjes in de tuin! :)

(Naar een patroon van Herriët van Stip&HAAK.)





Liefs,
 Annelies.

 

2 opmerkingen:

  1. Guitige kikker! Ik heb ook zin in mooi weer. Morgen helaas fietsen in wind en regen ben ik bang.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw vrolijke kikker is klaar voor de lente. Wat laat hij zich mooi op de foto zetten. Een fotogeniek kikkertje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen